my first skeleton. i tried.

my first skeleton. i tried.

  1. totallynotagentphilcoulson reblogged this from lolskeletons
  2. jupiknight reblogged this from lolskeletons
  3. siggymcpissyface reblogged this from lolskeletons
  4. nettumbles reblogged this from 131-di
  5. geistygeist reblogged this from beveragevendor and added:
    I will say this for slugbox: at least he’s stopped making everything so damn shiny. Everything else still sucks.
  6. pierre-manslapper reblogged this from niiikooooo
  7. gamegeneral reblogged this from beveragevendor and added:
    I’m going to clarify. Opinions can be right or wrong in the moral sense, but morality is just an opinion in and of...
  8. harlequinhatter reblogged this from niiikooooo and added:
    Gais, gais, ur missing teh point of pron gais. Pron is supposed to have horrible perspective, artistic inconsistencies,...
  9. beveragevendor reblogged this from gamegeneral and added:
    1. Opinions can be wrong. I could provide examples but they all get exploded by Godwin’s law. 2. I’m not saying that...
  10. nononeofitthanks reblogged this from damedonger and added:
    do i think about the camera angles? yeah, sometimes. and if they’re completely bonkers it’s fucking annoying. this might...
  11. man-of-clay reblogged this from shrap-null and added:
    the redline’s basically implying the ass is all bone, that was the first sign they didn’t know shit
  12. reikey reblogged this from saguntr
  13. kaikainagrif reblogged this from damedonger
  14. shrap-null reblogged this from niiikooooo and added:
    are you guys fucking retarded that is seriously the worst redline i’ve seen in a long time it’s like the redliner...
  15. niiikooooo reblogged this from damedonger and added:
    Just kinda want to put my two cents in here…Shitty porn is shitty porn, no matter whether it’s drawn or filmed. Some...
  16. damedonger reblogged this from gamegeneral and added:
    yes i’m sure you just love shitty porn being peddled at exorbitant prices but as you can see some of us don’t.
  17. 131-di reblogged this from niiikooooo
  18. windsofcomfort reblogged this from nancrow
  19. nancrow reblogged this from damedonger